Handel- og servicenæringen er i stor endring. Å lede slike virksomheter er krevende, men hvordan kan en bli en del av bedriftene som vinner i fremtiden? På kurset får en med de viktigste verktøyene for å løfte virksomhet til et nytt nivå.

Utviklingen i handel- og servicenæringen har aldri vært så omskiftende som nå. Kurset vil derfor gi en oppdatert dybdeforståelse av trender og markedskrefter som influerer handel- og servicebedrifter i Norge i dag. Kursdeltakerne vil deretter lære hvilke avgjørende grep de må gjøre for å møte disse utviklingstrekkene. De vil lære å velge strategi og moderne markedsføring for sin virksomhet, og konkrete verktøy for å skape økt servicekvalitet, kundetilfredshet, kundelojalitet og inntekter. Kurset skal ha direkte effekt på deltakerbedriftenes inntekter.

Mellom samlingene må deltakerne gjøre en "hjemmelekse" som presenteres på andre samling. Deltakerne får individuell tilbakemelding og råd for salg, markedsføring og merkevarebygging av egen virksomhet. Erfaringsmessig er denne sekvensen veldig verdifull for deltakerne.

Muligheter i Eigersund har også invitert handel og servicebedrifter i Sokndal til samlingen.

Påmelding

Påmelding til kjersti.soyland.bye@eigersund.kommune.no innen torsdag 7. mars. Egenandel kr 800,- pr person som inkluderer mat, frukt, foredragsholder og kurslokale. Kurssted er Grand hotell i Egersund og kursholder er Per Ivar Seljeseth

Tid

mandag 11. og tirsdag 12. mars kl. 17:00 – 22:00
mandag 25. og tirsdag 26. mars kl. 17:00 – 22:00