Sentralarkivet

Sentralarkivet sine ringpermer og dokumenterSentralarkivet mottar all post til kommunen (også ytre enheter) og viderefordeler denne. Registrerer og skanner alle arkivverdige dokumenter. Saksbehandlerne henter sin post frem elektronisk for viderebehandling.

Ved å innføre sentralarkiv med skanning ønsket kommunen en mer effektiv saksbehandling, økt sikkerhet og kvalitet, samt yte bedre service overfor våre innbyggere og andre.

Postlisten kan ses her.

 


 

Skjema

Bestille dokument fra postlisten

Det er nå mulig å bestille dokumenter fra postlisten direkte. Dette kan enkelt gjøres ved å fylle ut skjemaet nedenfor.
hus.png Kontakt oss
  • Telefon: 51 46 80 99
  • Faks: 51 46 80 39

Postadresse

Postboks 580
4379 Egersund

Besøksadresse

Rådhuset, 4 etg
Bøckmans gate 2

Ansatte:

Wenche B Andreassen
Leder - 51 46 80 55

Elin Kristine Duås
Sekretær - 45 87 05 62

Unni Johnsen
Førstesekretær - 51 46 80 17

Mariell Stapnes
Førstesekretær
Kjetil Stokka
Førstesekretær - 51 46 80 18