Kommunestyrets vedtak - skolebruksplan
Kommunestyret behandlet i dag, mandag 15.6.2026, sak 047/26 - Skolebruksplan 2026 – 2036. Her er ved...
I perioden 9. - 12. april vil Norske Redningshunder gjennomføre en treningssamling i Egersund. I denne forbindelse vil det foregå ulike aktiviteter og øvelser, både i turområder og i sentrum. Publikum kan derfor legge merke til økt aktivitet i disse områdene gjennom langhelgen.

Alle ekvipasjer (hund og fører) vil være tydelig merket med gul trekant og logo. Hundeførerne vil i tillegg bære blå, sorte eller gule vester, også disse merket med organisasjonens logo.
Sist oppdatert