Festforestilling fra kulturskolen

Her kommer noen bilder fra vårens festforestilling fra Eigersund kulturskole. Med temaet «Filmens magi» fikk skolene som kom på besøk og de som kjøpte billetter på kveldstid se et variert og flott show. Det er fortsatt noen få ledige plasser som elev ved kulturskolen til neste år, så meld dere gjerne på nå.

Elever som synger solo og i kor

Rundt 150 elever var på scenen, sang- og musikk elever, dansere, drama-elever og fra visuelle kunstfag. Kunstfag-elevene hadde utsmykket inngangspartiet. Bildene er tatt av Arne Ove Østebrøt.

Relaterte lenker

Elev med flosshatt som synger
Elever spiller på fiolin
Strykere på scenen
opptreden av elever
Alle på scenen samtidig

Sist oppdatert

Les flere nyheter

  • Sov godt-kurs i Eigersund

    Medisinfri behandling av søvnløshet (insomni) i gruppe. Kurset er gratis og består av 5 samlinger me...
Fant du det du var på jakt etter?