Stigebilen på plass

Da har Eigersund brann og redning mottatt den nye brannbilen, et høyderedskap som gir oss en ekstra sikkerhet i Eigersund kommune. Ordfører Anja Hovland fikk første turen til topps. Se filmen her.

Foruten å nå høyt til værs og i alle retninger, kan det også pøses på med mye vann. Dette passer bra med at i det Egersund sentrum, rundt den gamle bydelen, er godt med vann og ett godt trykk.

Tilskuere som er på en brannbil

Sist oppdatert

Les flere nyheter

Fant du det du var på jakt etter?