Hopp til hovedmenyen på siden Hopp til hovedinnholdet på siden

Siste nyheter

fyrfestivalen

Egersund med god omtale

Fredrikstad ble vinneren av Attraktiv by 2017. De var i finalen med Egersund og Arendal. Okka by får fortsatt en god omtale av juryen.

Åpning av frivilligsentralen

Ordføreren gjenåpnet Frivilligsentralen

Eigersund frivilligsentral åpnet i dag i nye lokaler på Gruset og dette ble gjort høytidelig med inviterte gjester, rådmann og kommunalsjef for helse og omsorg Nina Bolme Steinsholt. Ordføreren klippet snoren og ønsket velkommen inn i nyoppussede lokaler hvor blant annet turistinformasjonen har hatt tilholdsted tidligere.

Glatt

Gratis strøsand

Plutselig var vinteren her. Eigersund kommune, Frivilligsentralen og Uninor har en avtale også i år om utdeling av gratis strøsand til eldre og uføre.

Egersund sentrum nattestid

Natteravner i Eigersund

Natteravn er helt alminnelig voksne som er synlige i gatebildet der hvor det er behov for det. I Eigersund gås det natteravner i sentrum lørdagskvelder. Natteravnene observerer og hjelper etter ønske eller behov fra ungdommen. Ravnene skal ikke legge en demper på de unge, ikke oppdra eller være moraliserede.