Saksdokumentene til kommunestyrets møte 14. mars 2011 er nå lagt ut på nettet. Møtet holdes i Egersund Arena, Åsane kl. 18:30.
Du finner alle dokumentene her. Vær klar over at det er en meget stor fil som kan ta lang til å laste ned. Dette av avhengig av din nettkapasitet.
MØTEINNKALLING
Utvalg: |
Kommunestyret |
||
Møtested: |
Egersund Arena – MERK STED |
||
Dato: |
14.03.2011 |
Tidspunkt: |
18:30 |
Saksliste:
Sakstittel |
L |
|
001/11 |
Godkjenning av protokoll fra kommunestyrets møte 20.12.2010 |
|
002/11 |
Plaza Egersund AS - utvidelse av skjenketiden under visefestivalen 2011 |
|
003/11 |
Reguleringsplan gnr. 60 bnr. 76 m.fl. til fritidsbebyggelse - Marrbotn - 2. gangsbehandling |
|
004/11 |
Alternativ bruk av Kreklingeveien 6 |
|
005/11 |
Etablering av aktivt oppsøkende behandlingsteam i Dalane (OBD) etter ACT modell |
|
006/11 |
Øremerkede midler til barnevernet fra Fylkesmannen |
|
007/11 |
Ny tjenesteytingsavtale mellom Eigersund kommune og Eigersund kirkelige fellesråd |
|
008/11 |
Satser for skjenke- og salgsavgifter for alkoholholdig drikk |
|
009/11 |
Forskrift om åpen brenning og brenning av avfall i småovner, Eigersund kommune, Rogaland |
|
010/11 |
Suppleringsvalg - meddommere/lagrettemedlemmer til Gulating lagmannsrett - perioden 2008 - 2012 |
|
011/11 |
2011 - spillemidler til idrettsanlegg, nærmiljøanlegg, lokale og regionale kulturbygg - Vedtak fattet etter kl. §13 |
|
012/11 |
Referatsaker/Fremdriftsrapporter til kommunestyrets møte 14.3.2011 |
|
013/11 |
Bakkebø - Oppfølging |
|
Egersund, 3. mars 2011
Administrative meldinger – Innkalling av varamedlemmer:
- Følgende varamedlemmer innkalles, andre møter kun etter nærmere avtale:
-
Kommunestyremøte |
14.mars |
|
|
||||
|
|||||||
Parti |
Sted |
Dag |
Dato |
Tid kl. |
|||
AP |
Arbeidernes Hus. |
Torsdag |
10. mars |
19:30 |
|||
FRP |
Formannskapssal, rådhuset |
Mandag |
7. mars |
18:00 |
|||
H |
Formannskapssal, rådhuset |
Tirsdag |
8. mars |
19:00 |
|||
KRF |
Formannskapssal, rådhuset |
Onsdag |
9. mars |
19:00 |
|||
SP |
Kontor/grupperom, rådhuset (4.etg.) |
Onsdag |
9. mars |
19:30 |
|||
SV |
Kontor/grupperom, rådhuset (4.etg.) |
Torsdag |
10. mars |
18:30 |
|||
V |
Formannskapssal, rådhuset |
Torsdag |
10. mars |
20:00 |
|||