Denne tabellen viser forhåndsstemmer fordelt på den enkelte valgkrets.

0000 Hele kommunen, eller 0-kretsen som vi kaller det, er de som er manntallsført i Eigersund kommune, men som ikke har adresse her. Det er f.eks være personer som har flyttet til utlandet fra Eigersund kommune i løpet av de siste 10 årene, de vil være manntallsført hos oss.

Den skarpskodde leser vil se at det er en differanse på en forhåndsstemme mellom antallet totalt antall mottatte forhåndsstemmer på 1 129 og antallet som er oppgitt i tabellen på 1 128. Dette er fordi det er en stemmegivning som ikke finnes i manntallet, og som vil bli lagt frem for valgstyret med anbefaling om å bli forkastet.

ZYhLNDyqjcAAAAAASUVORK 5CYII=

Denne tabellen viser kjønnsfordelingen i manntallet, dvs alle som fyller 18 år i år og som dermed har stemmerett. Den viser bla at det ikke er stor forskjell mellom menn og kvinner i kommunen totalt sett.

ASa 4s 9G 0PI 4AAAAASUVORK 5CYII=