IKT-selvbetjeningsportal
IKT-problemer? Start i vår selvbetjeningsportal for å få svar på dine spørsmål, melde om problemer eller se driftstatus. Merk at en må være på Eigersund kommune sitt lokale nett for å få tilgang.
En intern serviceenhet med ansvar for anskaffelse og drift av kommunens og kommunale foretaks IKT-løsninger.
IKT-problemer? Start i vår selvbetjeningsportal for å få svar på dine spørsmål, melde om problemer eller se driftstatus. Merk at en må være på Eigersund kommune sitt lokale nett for å få tilgang.
Vår brukerstøttetjeneste er betjent alle virkedager fra 08.00 til 15.00 og gir 1. linje IKT-support til Eigersund kommune sine ansatte. Kontakt brukerhjelpen@eigersund.kommune.no eller ring 51 46 81 11.
Da er det viktig at du melder fra til IKT-brukerhjelpen så snart som mulig.
Her kan du finne retningslinjer, informasjon og veiledere for bruk av Microsoft365 i Eigersund kommune.
Visste du at Phonero Bedriftsnett er mer enn bare et sentralbord? Lær mer om hvordan løsningen kan forenkle og effektivisere din arbeidshverdag.