Saksdokumentene til kontrollutvalgets møte torsdag 1. september 2011 er nå lagt ut på nettet. Møtet holdes i formannskapssalen i rådhuset med møtestart kl.08.00.
Du finner alle dokumentene her . Vær klar over at det er en meget stor fil som kan ta lang tid å laste ned. Dette er avhengig av din nettforbindelse.
Saksliste:
Sakstittel |
|
|
Videre til formannskapet: |
023/11 |
Budsjett for kontrollutvalget 2012 |
|
Avgjøres av utvalget: |
024/11 |
Godkjenning av protokoll fra kontrollutvalgets møte 1.6.2011 |
025/11 |
Evaluering av kontrollutvalgets arbeid 2007-2011 |
026/11 |
Tertialrapport Rogaland Revisjon pr. 31.7.2011 |
027/11 |
Rapport fra stedlig kontroll av skatteoppkreverfunksjonen i Eigersund kommune |
028/11 |
Referatsaker til kontrollutvalgets møte 1.9.2011 |
029/11 |
Spørsmål/orienteringer i kontrollutvalgets møte 1.9.2011 |
Kirsti BaardsenUtvalgsleder Ingrid Bergum Utvalgsekretær
Administrative meldinger – Innkalling av varamedlemmer:
Vær oppmerksom på at den enkelte representant selv er ansvarlig for å følge med på eventuell inhabilitetsproblematikk i den enkelte sak. Den enkelte representant må selv kontrollere om det foreligger inhabilitet i noen saker og eventuelt varsle om dette til møtesekretæren. Dette uavhengig av om det har vært inhabilitet ved tidligere behandlinger av saken(e).
- Eventuelle forfall meldes til politisk sekretariat på tlf. 51 46 80 25/24/45
- Følgende varamedlemmer innkalles, andre møter kun etter nærmere avtale:
Møtet er åpent for publikum og holdes i formannskapssalen der det er installert teleslynge. Enkelte saker kan imidlertid, helt eller delvis, være unntatt offentlighet på grunn av lovbestemt taushetsplikt. Dette vil i så fall fremgå av sakslisten. Publikum som ønsker å følge en sak må beregne å være tilstede fra møtets start, da saksrekkefølgen kan bli endret uten varsel.
Komplette saksdokumentene er utlagt i ekspedisjonen i Rådhusets 4 etasje, biblioteket og på kommunens internettsider www.eigersund.kommune.no/politisk. Kopi av saksdokumentene kan fås ved henvendelse til Politisk sekretariat i rådhusets 4.