Dette tiltaket er innført for å sikre at våre ansatte får en pause til lunsj og sosialt samvær med kollegaer. I en prosess før sommeren har det blitt vurdert alternative løsninger til å stenge i lunsjpausen.

Ettersom Veiledningstorget bemannes av ansatte med spesialisert kompetanse, er det dessverre ikke kapasitet eller ressurser til å sette inn vikarer eller andre til å dekke denne tjenesten i lunsjpausen.

Veiledningstorget er en viktig førstelinjetjeneste i Eigersund kommune. Her møter du ansatte med høy kompetanse og god lokalkunnskap, som hjelper deg med å finne frem i kommunens tjenester og tilbud. Veiledningstorget er et sentralt kontaktpunkt for innbyggere, og bidrar til å gjøre kommunen mer tilgjengelig, oversiktlig og brukervennlig.

Våre tjenester

Tjenester som tilbys ved Veiledningstorget inkluderer blant annet:

  • Informasjon og veiledning om kommunale tjenester
  • Hjelp til utfylling av søknader og skjema
  • Videreformidle kontakt med saksbehandlere
  • Innlevering av dokumenter etter avtale
  • Generell service og henvisning til riktig avdeling

Hjelp også midt på dagen

I tidsrommet kl. 11.00–11.30 kan du benytte følgende alternativer for å kontakte oss:

  • Send en e-post til veiledningstorg@eigersund.kommune.no - ansatte svarer så snart de har anledning
  • Bruk våre nettside for informasjon og digitale skjema
  • Be om å bli oppringt etter kl. 11.30, ved å følge instruksjon i talemelding når du ringer Veiledningstorget

Vi håper på forståelse for dette tiltaket. Veiledningstorget er som alltid opptatt av å gi god og tilgjengelig service – både før og etter lunsjpausen!